2011. május 15., vasárnap

Meghívó DIY

Ha te meghívod azt az undok Krisztát, akkor én miért nem hívhatom meg Lacit?
Oké, én kihúztam Pista bácsit, te is húzd ki anyádat!
Ismerős? Ezzel a kit hívunk meg játékkal,  elég sokáig el lehet szórakozni, igaz?
Az én tanácsom, hogy magasról tojjatok az illemre! Minek meghívni a tíz éve nem látott nagynénit, csak azért, mert rokon és mert így illik?
Az sokkal lényegesebb, hogy olyan embereket hívjatok meg, akik közel állnak hozzátok, valóban örülnek a ti Nagy Napotoknak és felhőtlenül fognak szórakozni a bulitokon.
Készítsetek nekik SK meghívókat, spórolva ezzel egy csomó pénzt, amit máris betehettek az Álomnászút alapba.
A legegyszerűbb és egyben legnagyszerűbb meghívó ötlet, szerintem ez:


Csak nyomjátok az ujjatok begyét tintába vagy festékbe , majd rá egy szép papírra és kész is az igazán egyedi meghívó!
Ha ez nem tetszik, a netet böngészve, egy egész sereg ingyenesen letölthető meghívó mintát találhattok. Például, ilyet:
letölthető ingyen, innen

Már csak egy jó idézet kell! Én nem szeretem az ömlengősen csöpögős idézeteket, nagy szavakkal, meg minden, ezért mi anno, a meghívónkon John Lennont idéztük:
"Keresem a tökéletes párnát. Azt hiszem, valahol a tiéd mellett van"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...